Préri
                Kert

Főoldal >>






Növények >> Csomagküldés >> Virágmagok >> Vevőszolgálat >> e-mail:
prerikert@yahoo.com
Rendelés >>


Ügyfélszolgálat és panaszkezelés


Ügyfélszolgálat

Vevői kérdések megfogalmazására e-mailben és levélben lehetősége nyílik.
A honlapon az érdeklődő fontos szakmai tájékoztatókat talál.


Ügyfélszolgálati ügyintézés:

e-mail: prerikert@yahoo.com

tel:  06/30-702-4292

levélben: 1124 Bp., Vas Gereben u.11/B.



Vásárlástól való elállás joga


Vásárlástól való elállás joga (a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet alapján):
Az áru kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak
lehetősége nyílik a megvásárolt áru visszaküldésére. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni.
Az elállás jogát csak nem romlandó, illetve természeténél fogva visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatja a vásárló,
és csak abban az esetben, ha az árut sértetlenül juttatja vissza.

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségek valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját veszem figyelembe, e-mailen vagy telefonon történő jelzés alkalmával pedig a jelzés napját. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza címünkre.

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, az utánvéttel küldött
csomagokat nem áll módunkban átvenni!

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A termék(ek) ellenértékét a termék(ek) visszaérkezését követő harminc napon belül a Vásárló által megadott címre postai úton visszajuttatjuk.

Panaszkezelés

Az esetlegesen felmerülő vevői reklamációkat dokumentálom és a reklamáció jogosságáról, elfogadásáról, a kivizsgálásról, a reklamáció elhárításáról és a végrehajtás határidejéről döntök.

A reklamáció lezárását követően valamennyi az adott reklamációhoz, panaszhoz, annak kivizsgálásához kapcsolódó feljegyzést meg- őrzök.

Szükség esetén helyesbítő, adott esetben megelőző tevékenységet végzek. A helyesbítő tevékenység indításáról, annak várt eredményéről és a bevezetés határidejéről a reklamálót tájékoztatom.



Növények
gondozása >>
Magok
csíráztatása >>
Fogalomtár >> Adatvédelem >>
Oldaltérkép >> Rólunk >>